2014-10-31 23:44:00

Stručni skup - "Odgoj i školovanje djece i učenika s intelektualnim teškoćama u redovitim odgojno-obrazovnim programima"

Suvremeni odgoj i obrazovanje u školama podrazumijeva i uključivanje učenika s intelektualnim poteškoćama u redovnu nastavu, čime se toj djeci daju jednake mogućnosti za razvoj njihovih tjelesnih, emocionalnih, društvenih i drugih sposobnosti. Kako bi naši učitelji bili što uspješniji u radu s tom djecom, u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje, u Školi je za članove Vijeća učitelja organizirano stručno usavršavanje.

Odgoj i školovanje učenika s intelektualnim teškoćama u redovnim odgojno-obrazovnim programima bila je glavna tema stručnog usavršavanja učitelja OŠ „Vladimir Gortan“ koje je održano 30. listopada 2014. u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje.

(za uvećanje kliknuti na fotografiju)

Voditelji stručnog skupa bili su:

Robert Cimperman, viši savjetnik za odgoj i školovanje djece i mladeži s teškoćama u razvoju pri Agenciji za odgoj i obrazovanje, Podružnica Rijeka Tamara Dubrović, učitelj – edukacijski rehabilitator u Centru za odgoj i obrazovanje

Ovaj  skup je bio iznimno važan radi aktualnosti teme te stoga ne čudi velika zainteresiranost svih naših učitelja. Kako našu, a i brojne druge škole pohađaju djeca s poteškoćama u razvoju, svim učiteljima potrebna je edukacija kako bi u svom poslu bili stručni, samosvjesni i sigurni u sebe. Uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovne školske programe, kao i edukacija učitelja u tom smjeru, važna je zbog toga što su sva djeca ravnopravna ljudska bića koja imaju svoje tjelesne, emocionalne i društvene potrebe te im treba znati na pravilan način pristupiti.


Osnovna škola "Vladimir Gortan" Rijeka